Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Κάλτσες για τα δώρα του Άι-Βασίλη



Από μικρή μου άρεσαν οι κάλτσες πάνω από το τζάκι, που δίνουν μια αίσθηση αναμονής και προσμονής για τα δώρα του Άι-Βασίλη. 




Φέτος, έπλεξα τις δικές μας κάλτσες, σε μια απλή εκδοχή τους, κόκκινες, με πράσινες και άσπρες λεπτομέρειες, που όμως γίνονται ξεχωριστές για κάθε έναν, γράφοντας το όνομα του παραλήπτη του δώρου...



Οι συγκεριμένες της φωτογραφίας, προορίζονται ως δώρο για τρία παιδιά πραγματικά Αστεράκια, που η μαμά τους είναι η Στέλλα και μας φτιάχνει τους αγαπημένους μας μάρσιπους αγκαλιάς.




Με τις καλύτερες μου ευχές για τους τρεις μικρούς μου φίλους, αλλά και για όλα τα παιδιά και κάθε οικογένεια!Καλά Χριστούγεννα να έχουμε, με υγεία, αγάπη και καλή παρέα!

5 σχόλια:

  1. Φοβερές οι καλτσούλες!!Εύχομαι να τις γεμίσει ο Άγιος Βασίλης με καλούδια!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι καλτσούλες σου. Αλλά και οι μπαλίτσες με τα αρχικά καταπληκτικές. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ!Καλές γιορτές να έχουμε, να χαμογελάμε και να χαιρόμαστε!Με υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω και εγώ...να μου μάθεις να πλέκω...μόλις συνειδητοποίησα ότι ακόμα δεν έχω γίνει αναγνώστρια...είναι δυνατόν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν σου μάθω να πλέκεις, θα κολλήσεις και δε θα φτιάχνεις όλα αυτά τα όμορφα που φτιάχνεις!Ανεπίτρεπτο!Αμέσως να γίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή