Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ειρήνη

Την Ειρήνη είχα την τιμή να τη γνωρίσω μέσα από τη σελίδα μου στο fb.
Πρώτη φορά πέρσι μου ζήτησε ένα πολύ πρωτότυπο σκουφάκι. Χωρίς να καταλάβω ότι είναι για την ίδια, το έπλεξα και της το έστειλα.

Φέτος ήταν ιδιαίτερη η χαρά μου όταν μου έστειλε και πάλι μήνυμα και μου ζήτησε ένα πανέμορφο σκουφάκι, λέγοντας μου ότι είναι για την ίδια.

Το έπλεξα και της το έστειλα. Το σκουφάκι είναι αυτό:


Μετά από μερικές μέρες έλαβα ένα μήνυμα με φωτογραφίες της:







Όταν τις είδα, έμεινα με το στόμα ανοιχτό. 
Δεν είναι υπέροχες;;;;;;;;;

Και το καλύτερο δε σας το είπα, η Ειρήνη είναι φωτογράφος και μου έφτιαξε η ίδια αυτό το υπέροχο κολάζ με τις φωτογραφίες!

(όλες οι φωτογραφίες είναι copyright protected και τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους 
Nikias Alexandris (Nikias Photography) και Artemis Mylona οι οποίοι τράβηξαν και τις φωτογραφίες. Σας παρακαλώ μην τις διανείμετε χωρίς την άδεια των φωτογράφων και/ή της Ειρήνης που απεικονίζεται σε αυτές.)

Μέσα από τη σελίδα μου και αυτό το blog έχω γνωρίσει υπέροχους ανθρώπους...
Ανθρώπους που σε κάνουν να μη χάνεις την πίστη σου στον Άνθρωπο και σε γεμίζουν αισιοδοξία.....

Το ευχαριστώ Ειρήνη μου είναι λίγο. Αλλά είναι μέσα από την καρδιά μου...Σε ευχαριστώ για ΟΛΑ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου