Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ανοιχτή καρδιά

Ήταν Οκτώβρης του 2011 όταν ήρθα πρώτη φορά σε επαφή με τη γιόγκα και τη Νίκη. Αρχικά μέσω του Πολιτιστικού συλλόγου της πόλης μας, όπου το γυμναστικό κομμάτι των γυναικών το είχε αναλάβει η υπέροχη Νίκη. 

Το Φλεβάρη του 2013, η Νίκη άνοιξε το δικό της γυμναστήριο. Ένας χώρος ζεστός, μόνο για γυναίκες, που αποπνέει ηρεμία, θετική ενέργεια και μπαίνοντας μέσα η Νίκη το μόνο που ζητάει είναι να χαμογελάμε και...μια ανοιχτή καρδιά. 

Ο σύλλογος Prana έγινε για μένα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Κάνοντας γιόγκα, πιλάτες και δυναμικό, γυμναστική δηλ. 3 φορές την εβδομάδα, με βοηθάει να μη χάνω τον εαυτό μου και να χαμογελάω. 

Είναι τα πρώτα Χριστούγεννα του συλλόγου και η Νίκη ζήτησε να φτιάξουμε ένα δέντρο γεμάτο...καρδιές!Δε θα μπορούσα να μην της φτιάξω λοιπόν μια πλεκτή καρδιά, σαν μαξιλαράκι, πάνω στην οποία έγραψα το όνομα τους συλλόγου από τη μια και τη στόλισα με δυο ξύλινες καρδιές από την άλλη. 




Ήταν ιδιαίτερη χαρά για μένα όταν πήγα την καρδιά μου στη Νίκη και μου είπε να τη βάλω στην κορυφή.


Και η φανταστική γυμνάστρια Νίκη, που έφτιαξε αυτόν τον υπέροχο χώρο, κόσμημα στην πόλη μας.


Υ.Γ. Την τελευταία εβδομάδα που πήγα στο γυμναστήριο, διαπίστωσα ότι το δέντρο γέμισε καρδιές από όλα τα μέλη του συλλόγου. Χρωστάω νέα φωτό, μιας και εγώ την πήγα την πρώτη μέρα, όταν ακόμα δεν είχε πολλές επάνω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου